Doohan iLark opvouwbare elektrische driewieler
De Doohan iLark is een opvouwbare en elektrische driewieler die je niet vaak tegen komt. Kunt u slecht een parkeerplek vinden voor uw werk? Parkeer dan buiten het drukke gebied en ga verder op de iLark naar uw bestemming.
Snel van A naar B met auto of trein en dan met de iLark
Reist u regelmatig met de trein? Ook dan is deze elektrische 3-wiel scooter een uitstekende keuze. Nadat deze elektrische driewieler is opgevouwen, neemt u deze zo mee in de trein.
Maar ook ingeklapt in de auto is deze elektrische driewieler ideaal mee te nemen naar bijvoorbeeld uw vakantie adres. Door het afneembare zadel, kunt u de iLark ook gebruiken als elektrische step. Met zijn uitneembare accu kunt u deze opladen bij een normaal stopcontact waar u maar wilt.
Bent u op zoek naar een elektrische scooter die makkelijk mee te nemen is? Dan raden wij u de iLark van Doohan aan!
Genieten van het comfort en aandacht met de Doohan iLark
De iLark van Doohan rijdt in een perfect tempo zodat u moeiteloos kunt genieten van de omgeving. Het brengt plezier in uw dagelijkse woon-werkverkeer en maakt uw weekendtrips naar parken en stranden levendiger. Het is een unieke stijl die zeker de aandacht zal trekken en het ijs zal breken. Daarnaast is de iLark opvouwbaar en past dus gemakkelijk in een kofferbak.
Hoe veilig is de iLark?
Omdat deze elektrische driewieler 3 remschijven en 8 inch wielen heeft, is deze zeer veilig. Elk wiel heeft zijn eigen rem. Hierdoor remt de iLark erg makkelijk en staat u in no-time stil.
Verder heeft deze elektrische 3-wiel scooter een slimme voorwielophanging. Of u nu door een bocht rijdt of door een waterplas rijdt hij ligt stevig op de weg.
Jan Kelderhuis –
Nadat ik me op internet al een tijdlang had georiënteerd op e-steps, ben ik eind mei eens binnen gestapt bij EscootersNoord. Al snel raakte ik in gesprek met eigenaar René over de voor- en nadelen van de iLark, want daar was ik stiekem al voor gekomen. Nadat René mijn beeld wel zo ongeveer had bevestigd, bood hij me aan een proefritje te maken. Eerlijk is eerlijk, de eerste meters moest ik even wennen aan de wijze van besturing, maar dat was snel voorbij. Terug binnen waren we het al snel eens. Een dag later heb ik hem opgehaald, intussen al keurig door René geregistreerd bij de RDW.
Intussen heb ik er naar volle tevredenheid een kleine 500 km op gereden. Nadat fietsen en lopen al een aantal jaren geen optie meer waren, is er nu weer een wereld voor me open gegaan. De mooiste fietspaadjes zijn de mijne weer intussen. 🙂